Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Антонівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04359063) був реорганізований і увійшов до складу Ставищенської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

28 сесія 7 скликання

податки 2019

Про затвердження ставок единого податкуhttp://протокол сесії

               
 

АНТОНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
вул. Шкільна, 25, с. Антонівка, Ставищенський район, Київська обл., 09433, тел./факс.: (04564) 2-45-18 е-mail: antonivka_sr2012@ukr.net  Код ЄДРПОУ 04359063
Двадцять восьма  сесія (позачергова) сьомого скликання
14 червня 2018  року
Р і ш е н н я №  341/2 

Про затвердження ставок 
єдиного податку на 2019 р.

Відповідно до статті 143, 144  Конституції України,  статтями 7, 8, 10, 12, 14, 265, 266, 267, 268-1, 269-288, 291, 293 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні“ враховуючи пропозиції постійної комісії сільської  ради 7 скликання з питань розвитку та планування, бюджету,  фінансів, і цін  щодо встановлення ставок единого податку на території Антонівської сільської ради, керуючись ст. 26, 69 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільська рада ВИРІШИЛА:

1. Затвердити ставки єдиного податку: 
1.1. для першої групи – фізичних осіб-підприємців, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень – 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;
1.2. для другої групи – фізичних осіб-підприємців, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно, не перевищує 10 осіб, та обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень – 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

2. Затвердити Положення про Єдиний податок на 2019 рік згідно додатка 

3. Рішення набирає чинності з 01 січня 2019 року.

4. Питання не врегульовані цим рішенням регулюються відповідно до норм Податкового кодексу України та інших діючих нормативно-правових актів.

5. Виконавчому комітету Антонівської сільської ради забезпечити направлення копії цього рішення контролюючому органу та оприлюднення даного рішення в засобах масової інформації.

6. Контроль за виконанням даного рішення  покласти на постійну комісію сільської ради з питань розвитку та планування, бюджету, фінансів і цін.     

Додаток  до рішення
 Антонівської сільської ради
Від «14»червня 2018 року №341/2____


Положення про єдиний податок на 2019 рік
 
1. Платники податку є юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим Податковим кодексом, та реєструється платником єдиного податку в порядку визначеному Податковим кодексом.
       Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності та ставки єдиного податку яких встановлюються сільською радою,  поділяються на такі групи платників єдиного податку:
І - фізичні особи - підприємці, які не використовують найману працю, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів на ринках та/або надають побутові послуги населенню, маючи обсяг доходу протягом календарного року не більше 300 тис. гривень;
ІІ - друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
 не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.
ІІІ  - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень;
ІV- сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.
 2. не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої групп, особи які вказані в п.291.5. статті 291 ПКУ 
 3.  під побутовими послугами населенню, які надаються першою та другою групами платників єдиного податку, розуміються  види послуг, вказані в п. 291.7 статті 291 ПКУ; 
4. порядок визначення доходів та їх склад для платників єдиного податку першої - третьої груп вказаний в  статті 292 ПКУ;
5. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік ;
6.ставки, встановлені пунктами 293.3-293.5 ПКУ, застосовуються з урахуванням  особливостей, вказаних п.293.8 статті 293 ПКУ;
7. для платників єдиного податку четвертої групи розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування та становить (у відсотках бази оподаткування), вказаних в п. 293.9. статті 293 ПКУ;
8. Податковий (звітний) період вказаний в статті 294 ПКУ;
9. Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку вказані в статті 295 ПКУ.
10.Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.
11. Ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі - прожитковий мінімум), другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі  - мінімальна заробітна плата), третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).
Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються селищною радою  для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
 
1) для першої групи платників єдиного податку - 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;
2) для другої групи платників єдиного податку - 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

 

Про встановлення ставок і пільг земельного податкуhttp://протокол сесії

 

 

 

АНТОНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

вул. Шкільна, 25, с. Антонівка, Ставищенський район, Київська обл., 09433, тел./факс.: (04564) 2-45-18 е-mail: antonivka_sr2012@ukr.net Код ЄДРПОУ 04359063

Двадцять восьма (позачергова) сесія сьомого скликання

14 червня 2018  року

Р і ш е н н я №  341/1

 

Про встановлення ставок та пільг 

зі сплати земельного податку на        

на 2019 рік

 

Відповідно до статті 143, 144  Конституції України,  статтями 7, 8, 10, 12, 72, 73, 265, 266, 284 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні“ враховуючи рекомендації постійної комісії Антонівської  сільської  ради з питань  планування, бюджету  фінансів і цін сесія Антонівської сільської  ради ВИРІШИЛА:

1. Установити на території Антонівської сільської ради ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1;

  2. Затвердити Положення про оподаткування платою за землю згідно з додатком  

  3. Оприлюднити рішення в засобах масової інформації.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Антонівської сільської ради з питань  планування, бюджету  фінансів і цін. 

5. Рішення набирає чинності  з 01.01.2019 року.

 

 

 

Сільський голова                                       Р.М.Коваль

 

 

Додаток 1

до Рішення встановлення ставок та пільг 

зі сплати земельного податку на 

 2019 рік

 

від 14 червня 2018 р.  № 341/1

 

Ставки земельного податку1 

на 2019 рік, 

введені в дію 01.01.2019 року

 

 

 

Вид цільового призначення земель 3 Ставки податку4 

(% нормативної грошової оцінки) 

За земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) За земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

 

Код3

Назва3 для юридич-них осіб для фізичних осіб для юридич-них осіб для фізичних осіб

1 2 3 4 5 6

01 Землі сільськогосподарського призначення х х х Х

01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва  1 1 1 1

01.02 Для ведення фермерського господарства 1 1 1 1

01.03 Для ведення особистого селянського господарства 1 0,3 1 1

01.04 Для ведення підсобного сільського господарства 1 0,3 1 1

01.05 Для індивідуального садівництва 1 1 1 1

01.06 Для колективного садівництва 1 1 1 1

01.07 Для городництва 1 0,3 1 1

01.08 Для сінокосіння і випасання худоби 1 1 1 1

01.09 Для дослідних і навчальних цілей 1 1 1 1

01.10 Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства 1 1 1 1

01.11 Для надання послуг у сільському господарстві 1 1 1 1

01.12 Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції 1 1 1 1

01.13 Для іншого сільськогосподарського призначення  1 1 1 1

01.14 Для цілей підрозділів 01.01 - 01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 1 1

02 Землі житлової забудови х х х Х

02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)  1 0,05 1 0,05

02.02 Для колективного житлового будівництва 1 0,05 1 0,05

02.03 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку 0,05 0,05 1 0,05

02.04 Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання 1 0,05 1 0,05

02.05 Для будівництва індивідуальних гаражів  1 0,05 1 0,05

02.06 Для колективного гаражного будівництва 1 0,05 1 0,05

02.07 Для іншої житлової забудови  1 0,05 1 0,05

02.08 Для цілей підрозділів 02.01 - 02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 0,05 1 0,05

03 Землі громадської забудови х х х Х

03.01 Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування  1 1 1 1

03.02 Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти 1 1 1 1

03.03 Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров'я та соціальної допомоги 1 1 1 1

03.04 Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій 1 1 1 1

03.05 Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування  1 1 1 1

03.06 Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів 1 1 1 1

03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі 12 12 12 12

03.08 Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування 12 12 12 12

03.09 Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ 12 12 12 12

03.10 Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури 12 12 12 12

03.11 Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки 1 1 1 1

03.12 Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування 1 1 1 1

03.13 Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування  1 1 1 1

03.14 Для розміщення та постійної діяльності органів МНС 1 1 1 1

03.15 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови  1 1 1 1

03.16 Для цілей підрозділів 03.01 - 03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 1 1

05 Землі іншого природоохоронного призначення х х х Х

07 Землі рекреаційного призначення х х х Х

07.01 Для будівництва та обслуговування об'єктів рекреаційного призначення  0,1 0,1 0,1 0,1

07.02 Для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту 0,1 0,1 0,1 0,1

07.03 Для індивідуального дачного будівництва 0,1 0,05 0,1 0,05

07.04 Для колективного дачного будівництва  0,1 0,1 0,1 0,1

07.05 Для цілей підрозділів 07.01 - 07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 0,1 0,1 0,1 0,1

09 Землі лісогосподарського призначення х х х Х

09.01 Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг  1 1 1 1

09.02 Для іншого лісогосподарського призначення  1 1 1 1

09.03 Для цілей підрозділів 09.01 - 09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 1 1

10 Землі водного фонду х х х Х

10.01 Для експлуатації та догляду за водними об'єктами 3 3 5 5

10.02 Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами 3 3 5 5

10.03 Для експлуатації та догляду за смугами відведення 3 3 5 5

10.04 Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами 3 3 5 5

10.05 Для догляду за береговими смугами водних шляхів 3 3 5 5

10.06 Для сінокосіння 3 3 5 5

10.07 Для рибогосподарських потреб 3 3 5 5

10.08 Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей 1 1 1 1

10.09 Для проведення науково-дослідних робіт 1 1 1 1

10.10 Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд 3 3 5 5

10.11 Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів 1 1 1 1

10.12 Для цілей підрозділів 10.01 - 10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 3 3 5 5

11 Землі промисловості х х х Х

11.01 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами  1 1 1 1

11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості 1 1 1 1

11.03 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств 1 1 1 1

11.04 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) 1 1 1 1

11.05 Для цілей підрозділів 11.01 - 11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 1 1

13 Землі зв'язку х х х Х

13.01 Для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій 1 1 1 1

13.02 Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку 1 1 1 1

13.03 Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку 1 1 1 1

13.04 виключено х х х Х

13.04 Для цілей підрозділів 13.01 - 13.03, 13.05 та для збереження і використання земель природно-заповідного фонду 1 1 1 1

14 Землі енергетики х х х Х

14.01 Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій  1 1 1 1

14.02 Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії 1 1 1 1

14.03 Для цілей підрозділів 14.01 - 14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 1 1

16 Землі запасу 1 0,5 1 0,5

17 Землі резервного фонду 1 0,5 1 0,5

18 Землі загального користування 1 0,5 1 0,5

19 Для цілей підрозділів 16 - 18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 1 1

20 земельні ділянки, які перебувають власності, або у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) 12 12 12 12

_________

 

Додаток 1

до Рішення встановлення ставок та пільг 

зі сплати земельного податку на 

 2019 рік

 

від  14 червня 2018 р.  № 341/1

 

 

Положення

про оподаткування платою за землю

 

1. Платники плати за землю

1.1. Платниками земельного податку є:

1.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

1.1.2. землекористувачі.

1.2. Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України.

1.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

2. Об’єкти оподаткування

2.1. Об'єктами оподаткування земельним податком є:

2.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

2.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

2.2. об’єкти оподаткування орендною платою є земельна ділянка, надана в оренду.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування земельним податком є:

3.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

3.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

3.2. базу оподаткування орендною платою визначено пунктом 288.4 статті 288 Податкового кодексу України.

4. Ставки/розмір:

4.1. ставки земельного податку визначено у додатку 1.1 «Ставки земельного податку» до цього положення;

4.2. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

4.2.1. не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на території  Антонівської сільської ради;

4.2.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

4.2.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 4.2.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

4.2.4. для пасовищ у межах села, яким надано статус гірських, не може перевищувати розміру земельного податку.

5. Пільги зі сплати земельного податку для фізичних осіб

5.1. Від сплати податку звільняються:

5.1.1. інваліди першої і другої групи;

5.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

5.1.3. пенсіонери (за віком);

5.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

5.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

5.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 5.1.1 даного положення, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

5.2.1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

5.2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара;

5.2.3. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

5.2.4. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

5.2.5. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

5.3. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

5.4. Якщо фізична особа, визначена у пункті 5.1 даного положення, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву.

6. Пільги зі сплати земельного податку для юридичних  осіб

6.1. Від сплати податку звільняються:

6.1.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

6.1.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

6.1.3. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

6.1.4. дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

6.1.5. державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

6.1.6. державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

6.1.7. комунальні підприємства, установи, організації засновником яких є Антонівська _ сільська  рада та установи які фінансуються з бюджету  Антонівської сільської ради.

6.1.8 комунальні підприємства, установи, організації які фінансуються з державного бюджету та бюджету  сільської ради.

7. Перелік земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком: 

7.1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;

7.2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

7.3. земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

7.4. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

7.5. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

7.6. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв.

7.7. земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі.

7.8. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

8. Порядок та особливості застосування пільг.

8.1. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

8.2. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

9. Порядок обчислення.

9.1. Порядок обчислення земельного податку: 

9.1.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

9.1.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

9.1.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

9.1.4. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

9.1.5. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, то контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:

розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

9.1.6. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

9.1.7. Юридична особа зменшує податкові зобов'язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 281.1 статті 281 Податкового кодексу України за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов'язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.

9.2. порядок обчислення орендної плати визначено пунктом 288.7 статті 288 Податкового кодексу України;

10. Податковий період для плати за землю

10.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

10.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

11. Строк та порядок сплати плати за землю

11.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

11.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

11.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

11.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

11.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

11.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

11.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

11.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

12. Строк та порядок подання звітності з плати за землю

12.1. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

12.2. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

12.3. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

13. Додаткові норми положення

13.1. Питання не врегульовані даним Положенням регулюється чинним законодавством України.

14.2. В разі невідповідності норм даного Положення законодавству України застосовуються норми законодавства України. 

 

 

 

АНТОНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

вул. Шкільна, 25, с. Антонівка, Ставищенський район, Київська обл., 09433, тел./факс.: (04564) 2-45-18 е-mail: antonivka_sr2012@ukr.net Код ЄДРПОУ 04359063

Двадцять восьма  (позачергова) сесія сьомого скликання

14 червня 2018  року

Р і ш е н н я № 341/4

 

Про встановлення туристичного збору в с. Антонівка на 2019 рік

 

Відповідно до статті 143, 144  Конституції України,  статтями 7, 8, 10, 12, 268, Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні“ враховуючи рекомендації постійної комісії Антонівської сільської ради з питань  планування, бюджету  фінансів і цін  сесія Антонівської  сільської ради ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити ставку туристичного збору на території села Антонівки Ставищенського району  Київської області на 2019 рік в розмірі 0,5 відсотка до бази справляння збору. 

2. Визначити базою справляння туристичного збору вартість усього періоду проживання (ночівлі) в місцях, визначених підпунктом 3 даного рішення, за вирахуванням податку на додану вартість.

До вартості проживання не включаються витрати на харчування чи побутові послуги (прання, чистка, лагодження та прасування одягу, взуття чи білизни), телефонні рахунки, оформлення закордонних паспортів, дозволів на в’їзд (віз), обов’язкове страхування, витрати на усний та письмовий переклади, інші документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду.

3. Встановити, що справляння туристичного збору може здійснюватися слідуючими податковими агентами:

а) адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;

б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами або фізичними особами - підприємцями, які уповноважуються сільською, селищною, міською радою або радою об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

4. Визначити слідуючий порядок сплати туристичного збору

4.1. Сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням податкових агентів.

4.2. Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору у контролюючому органі за місцезнаходженням підрозділу.

4.3. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

5. Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.

6. Визначити, що платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

7. Визначити, що платниками збору не можуть бути особи, які:

а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, у селі, селищі або місті, радами яких встановлено такий збір;

б) особи, які прибули у відрядження;

в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);

г) ветерани війни;

ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;

е) діти віком до 18 років;

є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади.

8. Питання не врегульовані цим рішенням регулюються відповідно до норм Податкового кодексу України та інших діючих нормативно-правових актів.

9. Виконавчому комітету Антонівської сільської ради забезпечити направлення копії цього рішення контролюючому органу та оприлюднення даного рішення в засобах масової інформації

10. Контроль за виконанням даного рішення  покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування, бюджету  фінансів і цін.     

Сільський голова                                     Р.М.Коваль 

 

Про встановлення ставок транспортного податку http://протокол сесії

 

 

АНТОНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

вул. Шкільна, 25, с. Антонівка, Ставищенський район, Київська обл., 09433, тел./факс.: (04564) 2-45-18 е-mail: antonivka_sr2012@ukr.net Код ЄДРПОУ 04359063

Двадцять восьма (позачергова) сесія сьомого скликання

14 червня 2018  року

Р і ш е н н я № 341/3

 

Про встановлення транспортного податку в с.Антонівка на 2019 рік

 

Відповідно до статті 143, 144  Конституції України,  статтями 7, 8, 10, 12, 265, 267, Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні“ враховуючи рекомендації постійної комісії Ставищенської селищної ради з питань стратегічного розвитку та планування, бюджету  фінансів і цін  сесія Антонівської сільської ради  ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити транспортний податок на території села Антонівка, Ставищенського району  Київської області на 2019 рік. 

2. Визначити платниками транспортного податку фізичних та юридичних осіб, в тому числі нерезидентів, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 Податкового кодексу України є об’єктами оподаткування.

3. Визначити об’єктом оподаткування транспортного податку легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

4. Визначити базою оподаткування - легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 Податкового кодексу України.

5. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 Податкового кодексу України.

6. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

8. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

Органи внутрішніх справ щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця за формою встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

9. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

10. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

11. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

12. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування".

13. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

14. Транспортний податок сплачується:

14.1. фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

14.2.  юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації";

15. Питання не врегульовані цим рішенням регулюються відповідно до норм Податкового кодексу України та інших діючих нормативно-правових актів.

16. Виконавчому комітету Антонівської сільської ради забезпечити направлення копії цього рішення контролюючому органу та оприлюднення даного рішення в засобах масової інформації

17. Контроль за виконанням даного рішення  покласти на постійну комісію сельської ради з питань розвитку та планування, бюджету  фінансів і цін.

 

Сільський голова:                                  Р.М. Коваль     

 

Про встановлення податку на нерухоме майноhttp://протокол сесії

 

 

 

АНТОНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

вул. Шкільна, 25, с. Антонівка, Ставищенський район, Київська обл., 09433, тел./факс.: (04564) 2-45-18 е-mail: antonivka_sr2012@ukr.net  Код ЄДРПОУ 04359063

Вісімнадцята  сесія (позачергова) сьомого скликання

14 червня 2018  року

Р і ш е н н я №  341/5 

 

Про встановлення 

податку на нерухоме майно  

 

Відповідно до статті 143, 144  Конституції України,  статтями 7, 8, 10, 12, 72, 73, 265, 266 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні“ враховуючи рекомендації постійної комісії Антонівської  сільської  ради з питань  планування, бюджету  фінансів і цін сесія Антонівської сільської  ради ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити на території  Антонівської сільської ради місцеві податки: 

 

         1.1. Податок на майно у складі:

                   1.1.1. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

 

2. Затвердити: 

2.1 положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної      

     ділянки (додаток 1);

 

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію планування, бюджету, фінансів і цін Антонівської сільської ради.

 

 

 

Сільський голова                                                                              Р.М.Коваль

 

 

 

 

 

 

 

Додаток  №2

 до рішення   Антонівської  сільської ради

Ставищенського району

Київської області від 14 червня 2018  р. № 341/5___

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

 

1. Платники податку

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

  1.2 Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

  а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

  в)якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

         2. Об’єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

         2.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади,  Антонівської  сільської ради, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом в тому числі їх частки.

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

 ґ) житлова нерухомість, не придатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням   сільської ради;

 д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа,  визнаним  такими  відповідно  до  закону,  дітям - інвалідам,  які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

 є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

 

3. База оподаткування

  3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4. Пільги із сплати податку

4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи  платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості  на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості  на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток),  на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Надається пільга із сплати податку на житлову нерухомість у розмірі 100% наступним категоріям громадян:

а) особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», а саме:

- учасники бойових дій;

- учасники війни;

- члени сім’ї загиблого (померлого);

- інваліди війни;

б) особи на  яких поширюється дія Закону України «За особливі заслуги перед Батьківщиною», а саме:

- особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;

- вдови (вдівці) осіб, які мали особливі заслуги перед Батьківщиною;

в) особи, на  яких поширюється дія Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»     ( ст. 6-1; ст.  6-2; ст. 6-3)

4.3. Надається пільга із сплати податку на житлову нерухомість у розмірі 100% за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України громадянам:

а)  на яких поширюється дія Закону України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а саме:

- опікунам, піклувальникам дітей померлого громадянина, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

- особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та віднесені до категорії 1;

- учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеним до категорії 1 та категорії 2; 

- дітям – інвалідам, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою;

б) на  яких поширюється дія Закону України  «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», а саме

- інваліди 1 групи;

- інваліди 2 групи;

в) на яких поширюється дія Закону України  « Про охорону дитинства», а саме:

- багатодітні сім’ї. 

4.4. Встановити пільгу у розмірі 100% із сплати податку з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

4.5 Встановити пільгу у розмірі 100% на обєкти нежитлової нерухомості а саме: присадибні будівлі, гаражі, надвірні прибудинкові  споруди. 

4.6.Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі;

об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

       5. Ставка податку

  5.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються  у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування   і  визначені в таблицях 1, 2 до додатку.

 

  6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту  4.1 пункту  4 додатка 1 до рішення та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 4.1 пункту 4    додатка 1 до рішення та  відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту «в» підпункту 4.1 пункту 4  додатка 1 до рішення  та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів  «б» та «в»  цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

  7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку,   обчисленого   згідно  з  підпунктом   7.1  пункту  7  додатка 1   до рішення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема,  Білоцерківської міської ради за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 01 липня  року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів. 7.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

  7.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

7.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому  Податковим кодексом України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

 

 8. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

  8.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

  8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

  

 9. Порядок сплати податку

 9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до  міського бюджету   згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

 10. Строки сплати податку

 10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

 а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

 б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

           Інші питання щодо адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які не врегульовані даним рішенням, вирішуються відповідно до норм встановлених Податковим кодексом України.

 

11. Строки та порядок надання звітності про обчислення і сплату податку

11.1 Платники податку-юридичні особи самостійно обчислюють суму податку та подають до контролюючого органу  річну податкову декларацію до 20 лютого поточного року з розбивкою річної суми  рівними частками поквартально.

11.2 Платникам податку-фізичним особам обчислення суми податку здійснюється контролюючим органом, який надсилає (вручає) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку за місцем податкової адреси платників (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за звітним.

 

 

 

Секретар сільської ради                                                                                     З.М.Марущак 

 

 

                                                                             

 

Таблиця 1 до рішення  Антонівської сільської  ради

Ставищенського району

Київської області від 

14 червня 2018   р. № 341/5

 

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно, 

відмінне  від  земельного податку,  для об’єктів  житлової  нерухомості 

 

№ Типи об’єктів житлової нерухомості Ставка податку, відсотки

 

Фіз.ос. Юр ос.

1. Житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень 0,3 1

2. Квартира   -  ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання 0,3 1

3. Прибудова  до  житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну 0,3 1

4. Котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої  житлової  площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною  ділянкою 0,3 1

5. Кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів 0,3 1

6. Садові  будинки - будинки для літнього (сезонного) використання, які  в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання  не  відповідають нормативам, установленим для  житлових будинків 0,3 1

7. Дачні будинки - житлові будинки для використання протягом року з метою позаміського відпочинку 0,3 1

8. Житлові будiвлі - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. 0,3 1

9. Будiвлі - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. 0,3 1

10. Житлові примiщення - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. 0,3 1

11. Домоволодiння - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. 0,3 1

12. Інше 0,3 1

 

 

 

Таблиця 2 до рішення  до рішення    Антонівської сільської  ради

Ставищенського району

Київської області від 

14 червня 2018   р. № 341/5

 

 

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно, 

відмінне  від  земельного податку,  для об’єктів нежитлової  нерухомості 

 

№ Типи об’єктів  нежитлової нерухомості

Ставка податку, відсотки

Фіз. ос Юр

1. Будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, табори для відпочинку, будинки відпочинку 0,3 1

2. Будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей 0,3 1

3. Будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей промислових підприємств, які не здаються ними в оренду, лізінг, позичку, тощо 0,3 1

4. Будівлі торговельні - торгові центри, магазини,  універмаги,  павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів 0,3 1

5. Будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки) 0,3 1

6. Магазини, загальною площею  до 200 кв. метрів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування 0,3 1

7. Гаражі – (гаражі наземні ). 0,3 1

8. Гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки в гаражно-будівельних кооперативах 0,3 1

9. Господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо, які розміщені  на території житлового будинку (приміщення, будівлі) та знаходяться за тією ж адресою. 0,0 1

10. Інші будівлі, а саме : нежитлова будiвля., нежиле примiщення., комплекс., нежитлове примiщення., невизначено., споруда., цiлiсний майновий комплекс., примiщення., єдиний майновий комплекс., будiвлi промисловостi та склади. 0,3 1

11. Інші будівлі 0,3 1

 

             Секретар сільської ради _________________     


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *